wtorek, 26 kwietnia 2016

Hybrydy Semilac - styl i klasa



Paznokcie są dopełnieniem makijażu. Jeśli o mnie chodzi to mogę wyjść bez makijażu, ale nie wyjdę bez zrobionych paznokci.
 
Nie jestem mistrzynią malowania paznokci, nie skończyłam żadnego kursu w tym kierunku, ale to lubię i testuje wszystko na sobie :)
Z racji tego, że mam mało wolnego czasu to kocham hybrydy i nie wyobrażam sobie bez nich życia.
Robię je co 10 dni, zawsze na swoich naturalnych paznokciach. Minusem jest to, że nigdy nie mogę się zdecydować na jeden kolor :)
Testowałam różne firmy, ale pozostałam z Semilackiem!

Pokażę Wam moją kolekcję i moje "dzieła".


Jak widać posiadam dwa topy: matowy i błyszczący, bazę oraz harda, aby paznokcie były mocniejsze.
Kolorów posiadam 9, zazwyczaj odcienie czerwonego i różowego
n.067 Juicy Strawberry
n.046 Intense Pink
n.056 Pink Smile
n.039 Sexy Red
n.058 Heather Gray
n.004 Classic Nude
n.105 Stylish Gray
n.015 Plum
n.031 Black Diamond

Poniżej jak prezentują się na paznokciach:


Zapragnęłam mieć zimowy "sweter", niestety zabrakło matowego topa, a błyszczący nie ma efektu WOW.
kolory: #046; #105



Jak widać powyżej lubię czytać książki :) Na Święta zapragnęłam mieć renifery, wyszła koza oraz jeleń :)
kolory: #004, #039, #031


Moje ulubione <3
Kolory: #031 + matowy top

 Różowe szaleństwo.
Kolory: #004, #046 + pyłek syrenki


Wszystko w macie.
Kolory: #031 plus pożyczony od koleżanki bisquit#032

Natomiast testowałam cudowny wytwór do usuwania skórek - Sally Hansen - Instant Cuticle Remover - najlepszy żel na skórki.
Wystarczy nałożyć na 15-60 sekund, potem podważyć drewnianym patyczkiem i umyć ręce. Gotowe! Skórek nie ma, nie trzeba nic wycinać, co więcej odrastają bardzo, bardzo wolno. 

Z mojej strony 10/10 ! 

Jakie są Wasze ulubione kolory?

1 komentarz:

  1. Hej stylizacje fajne jednak jak dla mnie semilac odpada, często uczula i jak dla mnie jest przereklamowany. Jest wieli firm z lepsza jakością np. Indigo czy neonail ;)

    OdpowiedzUsuń